Produsele achizitionate la distanta

  Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.G 130/2000.Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 5 zile lucratoare de la denuntarea contractului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea.BikeLab SRL va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 30 de zile de la data denuntarii in scris a contractului.

Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice (uzura), lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri etc, de asemenea produsele se returneaza in ambalajul in care au fost primite.

Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acestei comenzi.

O.G. 130/2000 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica care achizitioneaza, utilizeaza sau consuma produse ori beneficiaza de prestarea unor servicii, in afara activitatii sale profesionale, in baza unui contract incheiat cu un comerciant.

Conditii generale de returnare

   Produsele care nu sunt conforme specificatiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii se pot returna fara implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, in urma unei notificari scrise in care se va specifica natura lipsei de conformitate. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea cu unul conform. Daca BikeLab SRL nu poate inlocui produsul cu unul conform, se va restitui contravaloarea produsului.

Coletele ce nu corespund din punct de vedere estetic vor fi refuzate. Pentru a se evita neintelegerile, coletul va fi fotografiat si se va intocmi impreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal in care se va specifica starea coletului.

Costul transportului produselor de la BikeLab SRL catre client si de la client catre BikeLab SRL revine in responsabilitatea clientului.